keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Laiskottaa...

Voi ei ole tullut tehtyä paljon mitään. Ollut enemmän tai vähemmän huono olo melkeen joka päivä. No mikalia olen vieny ulos muutamana päivänä, ja kaupassa tietenkin. 
Meille tuli astianpesukone! Voi tätä juhlaa! <3 Sitä ei osaa arvostaa ennenku on joutunu peseen kaikki käsin monta kuukautta! Eihän se ihan uusi ole, mutta hyvin pesee joten ei ole valittamista! 
Tänään tein uunimakkaraa! Ihan liian harvoin tulee tehtyä klassikoita. Tämä vääryys pitää korjata! :D Mikalikin tykkäs ihan hirveesti! Sitte ku ois vielä kamera jolla sais hyviä kuvia niin ois avot. No saahan tuostakin ideaa. :)


Mikali keskittyy niin kovasti muumeihin! :D ja paita on hyvin osuva "Future Footballer" ihan niinku isi haluais! :D Mikali on oppinut uuden leikin. Ku se saa jostain puhelimen (tai puhelimen mallisen palasen) se nostaa sen korvalleen ja kävelee pitkin kämppää jutellen puhelimelle. :D Näyttää ihan oikealta business mieheltä! :D 


Siinä yksi sukka projekti vielä vähän kesken eräisenä...





Tein tällaiset lyhyt vartiset tuosta ah niin ihanasta Step-sukkalangasta! ohkastahan se on, mutta mukavaa kudottavaa. Ja nämä on neulottu varpaista varteen. Uusi tekniikka mulle. Jotenkin sukka valmistui paljon nopeammin. :D toinen pari on jo puikoilla! koko noin 39-40.


Sitten Meshille sukat jotta pysyy afrikkalaiset varpaat lämpiminä suomen pakkasilla. 7 veikkaa, maaston vihreää ja harmaata. Kummatkin kerän loppuja. noin kokoa 40-41.


Nämä lapaset on tehty jo joku aika sitten, en vaan ole saanut pääteltyä langanpäitä. :D Lankakerän vyötteet olin jo kerenny tuhota, joten en ennää muista mistä langasta nää on tehty. Lontoosta olen kuitenkin kerät ostanut pari vuotta sitten. Nämä on mulle vähän pienet, mutta mulla onkin aika iso käsi, joten pieni kätiselle naiselle tai nuorelle. :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti