sunnuntai 21. elokuuta 2011

No niin, valmista tuli!

Lupasin kuvia kunhan saan jotain aikaiseksi siitä aiemmin värjätystä langasta, joten tässä tulee. :) 

Alunperin näiden piti mennä myyntiin, 
mutta näistä tuli niin kivat että voi olla allekirjoittanut pitää nää itsellään! :D 


Hyvin hassut näin lattialla. :D Ideana siis sukan ja säärystimen yhdistelmä. :)


Tässä nyt näkyy se itse värjätty lanka. 
Kiva elävä pinta. :)


Ja siinä sukka jalassa. Minä kyllä tykkään tosi paljon näistä. 
Ensimmäistä kertaa tällaisia sukkia kokeilen tehdä ja taidan tehdä toistekkin. :D 

5 kommenttia:

  1. Aivan ihanat! Kuules,Voisitko minulle värkätä ihanaiset pitkävartiset sukat ja paljonko näistä halajat palkaksi? :) Varsi voisi olla vielä hiukkasen pitempi (polven alle) ja väri syysruskamainen ( eli jotain ruskea/oranssi/keltainen- tapaista). Olen himoinnut pitkävartisia juuri tämänlaisia sukkia jo pitkään!
    -Minja

    VastaaPoista
  2. juu, voinhan minä... :) ja oon tässä muutenkin ajatellut että alkais kutomaan myyntiin, ja hinnaksi jotain 20-25 euroa, riippuen millaiset tekee, ja kuinka paljon aikaa niihin kuluu. :) ja juu, keltaista ainakin löytyy varastosta, ja ruskeaa, oranssista en kyllä osaa mennä vannomaan. Haluutko tällaiset säärystin sukat, vai normaalit pitkävartiset sukat? ja nää sukat nousee polven alle sillon jos vetää suoraksi, mutta musta nää on kivat tuollai säärystiminä. :D

    VastaaPoista
  3. Mainiota! Juuri tämän malliset mitkä olet tehnytkin olisivat oikein passelit. Olisikohan jotain ihanaa valmista syysruskaista lankaa, jossa värit limittäin ja lomittain... Hhmm... -Minja

    VastaaPoista
  4. en tiiä valmiista langasta, mutta minä jo kerkesin värjätä yhen sellaisen syysruska "kelta-oranssi-puna-rusehtava" langan... ^^

    VastaaPoista
  5. Oih, sie se saat aikaan!!! -Minja

    VastaaPoista