perjantai 30. maaliskuuta 2012

Eeeeiiiiiii!!!

No nyt se sitten tapahtu! Mikali kiipes pinnasängystä ensimmäistä kertaa itte pois... puuh! Mitä me nyt?enhän mä  sitä sinne uskalla jättää ku se tulee vielä pää eellä alas. Onko tosi että mun pitää ostaa mun pikku vauvalle jo ison pojan sänky?? :O ei voi olla! Mä en taho! Miten se aika menee näin nopeeta? nyt mikali jo tapailee sanoja, kävelee, kiipeää ja touhuaa kaikkea. Osaa saada asiansa esitettyä ymmärretysti, ja leikkii jo ihan kuin isot pojat. Mihin mun pikku vauvva on menny? :( 







Ei kait se auta kuin alkaa kattelemaan uutta sänkyä...  *huokaus*

Asiasta ihan toiseen, käytiin korkeasaaressa nyt kun äiti ja isä oli vielä täällä ja olihan meillä hauska reissu. :) Mikalikin tuntu tykkäävän elukoista. :) 











Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! ^^ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti