torstai 14. maaliskuuta 2013

Lomailua Oulussa

Tässä on menny viikko ihan sairastaessa. Ensin poika sairastu kuumeeseen ja nuhaan, lopuksi vielä korvatulehdus molempiin korviin ja just ku herra alko olla kunnossa minä sain osani. Pari päivää kuumetta ja nuhaa, huh! En edes muista millon oon viimeksi ollu näin kipeenä. :O noh, onneksi tästä alkaa elämä voittaa joten nyt reportaasia meidän touhuista. 


Siis mehän tultiin tänne alun perin sen takia että musta tuli kummi! ^^ Rakkaan ystävän tyttö sai nimen ja minä pääsin kummiksi! <3 Onnea Aada! Ihanat juhlat kaikin puolin, oli kiva käydä vaikka mikali ei päässykkää mukaan ku se reppana oli just sillon sairaana. :( 


Ja sitten, mulla on ollu tällainen operaatio "tehdään mikalista kokki" :D Mä olen ottanut sitä ruuanlaittoon mukaan oikeen kunnolla. Ihan jo senkin takia että täällä ei voi oikeen pitää silmällä poikaa ruokaa laittaessa joten sen pitää olla täsä aika lähellä koko ajan ja näin mää oon saanut sen aktivoitua kaveriksi. :D Keiteltiin riisiä, tehtiin sämpylöitä ja sitten mikalin ehdotonta ykkös herkkua eli juureslättyjä! :D niitä on saanu jo kahtena iltana tehä ku ei muu kelpaa ku kuuluu vaan että "äiti, lättyjä! haluukko lättyjä? äiti, Lättyjä!" :D 




Äitin raksu oli niin apaattinen monta päivää ku oli kovaa kuumetta. :( tämä joka ei koskaan istu sohvalla katsomassa mitään saatto 2-3 tuntia vaan istua vilttien alla ja kattoa samaa teletappia. :( 



Ollaan me onneksi jo päästy ulkoileenkin! muutama ulko kuva seuraavaksi...








Hyvää alkavaa viikonloppua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti