perjantai 22. helmikuuta 2013

Oi mitä herrojen herkkua...

Se on taas loppukuu, ja pitää miettiä tarkemmin mihin rahansa käyttää. Joten eilen illalla sitten laitoin meidän jääkaapin sisältöä pirkan haku palveluun ja sieltä pomppas kaalikääryleiden resepti! omnom! ensimmäistä kertaa teen kaalikääryleitä yksin, joten hintsusti jännitti, mutta näistä tuli ihan taivaallisia! <3 tein vahingossa melko reilun annoksenkin vielä, eli minä syön näitä nyt monta päivää, ja ajattelin pakastaakkin osan mutta en vaan tiiä mitä kaalikääryleet tykkää pakastamisesta? osaako kukaan vinkata? 


Aikaahan näiden tekeminen vie, mutta helppoa ja halpaa ruokaa noin niinku muuten. Ja ku juuri aikaa mulla on vaikka kuinka paljon! :D jos nyt ei lasketa sellasia kuin nyt vaikka maisteita mukaan niin tollaisen ison annoksen hinnaksi tulee 2€ (ison kaalin hinta suunilleen), 3-4€ (jauheliha, tosin minä käytin äitin tuomaa jauhelihaa joten sekin on "ilmaista") sanoisko että 2€ (riisiin, sipuliin ja siirappiin) plus oisko vaikka euro kermaloraukseen. :)  loppu kuusta kun ei oo kauheesti laittaa niin toi on oikeen hyvä ruoka! mulle hinnaksi tuli noin 5 euroa. :) 


Mutta hyvää viikonloppua kaikille! ^^ <3 

ps. Mikali tykkää näistä ihan hirveesti, ja syö vielä kamalan suuren määrän ylijääneestä kaalista tehtyä kaali salaattia... ;) äitin raksu! <3 

pps. tuo pikku mies ei muuten oo niin tulossa mun tuplapeiton alle nukkumaan tänä yönä! ;) 

1 kommentti: